SB_ duygu3437 sesli olmasından rahatsız değilim ama o seli gazı çıkarana kadar yazık resmen acı çektiğini belli ediyor ıkınırken
SB_ Cipiti kesinlikle dikkat ediyorum mesela bakliyat felan hiç yemedim şimdiye kadar Daha çok çorba (yayla, tavuk suyu) veya tavuk eti kırmızı et gibi şeyler tercih ettim bunlarda gaz yapıyorsa bilemeyeceğim
SB_ Ilayda0098 tabikide komik bazen bende gülüyorum hatta 😁 ama son 3 gündür oruç büyük gazı ısınacak çıkarana kadar acı çektiğini belli ediyor
SB_ ikizbabymom başlık biraz komik oldu evet 😄 ama demek istediğim aşırı çok gazı var 3 gündür ve onu ısınacak çıkarana kadar acı çektiğini belli ediyor
ikizbabymom SB_ kıyamam kuzuya.Gaz sancısı bizim için bile zor o napsın daha bi damla pre bebeklerde gaz oranı 2 kat fazla oluyo 4.aya kadar neler çektik gece gündüz sıcak su torbasıyla uyudular öyle rahatladılar
SB_ OzgeV şimdiye kadar kendim içtim yukarıdaki arkadaş yanlış anlamış Bugün Dr kontrolümüz var bende yöntemler sorup danışacağim
gg00 SB_ anladım. sab simplex için de erken 40 günlükten sonra öneriliyor diye biliyorum dikkatli araştırın isterseniz 🌸
SB_ Dmtylz ben gaz çıkardığında şikayetçi değilim son 3 gündür gazi çıkarmak için ikinirken baya acı çekiyor ve gazi çoğaldı durduk yere ben buna çare arıyorum
SB_ Neslyhn yo hayir maalesef yazdığım yanlış anlaşıldı çayları kendim içiyorum bebeğime anne sütünden başka birsry vermiyorum Şimdiye kadar verdiğim tek şey sab siplex oda emzirme sadece 4-5 damla (11 gün içinde toplasan en fazla 5 kere verdim)
SB_ Yigitiminannesi seviniyorum tabikide ama sanki karnı çok ağrıyor son 3 gündür gazı ikinarak çıkarırken sanki acı çekiyor ağlıyor ve gaz çıktıktan sonra susuyor
Yigitiminannesi SB_ gazdan dolayi yapiyor masaj yapin karnina ilik havlu kiyun ayagini yakmiyck sekilde havluya sick su torbasini koyup ayaklrinin altina koyun cok iyi grliyor
doruknaz OzgeV Onun midesi ne kadarki ⅞ çay kaşığı rezene çayı verilsin. Emziren anne bile içse bitki çayları bebeğin böbrekleri için fazlası ve sürekli içileni iyi değilmiş . Eşimin doktor arkadaşı söylemişti .
Zafsim0801 Mother_54 biogiaa ve sapsimplex kullaniyoz 2 gündür gazını cikartiyo ama 3 gün oldu kaka yok normal mi ya
Merverasaye SB_ rezene ve kimyon kullanmayın. Bbeklerin beyin gelişimini etkiliyormuş belirli bir dönemde. Gazını çıkartması güzel bir şey. İlk zamanlarında popo kaslarına hakim olamadıkları için sesten ve oradaki titreşimden korkuyorlar e bide sancısı varsa ondan ağlıyordur. Gaz masajı yapın. Birde mümkün olduğunca doyurduktan sonra gaZını çıkartın.
SB_ Merverasaye doyduktan sonra gaz çıkarması için omuzuna alıyorum evet ama bu çay meselesini ilkkez duyuyorum araştıracak kesinlikle
OzgeV Merverasaye nasıl etkiliyor Muş ki beyin gelişimini neden yani ilk defa duydum her ikisi de çok şifalı bitkiler
Aselin_annesi7 SB_ canım ilk günler öyle osurması normaldir gazını çıkarması daha iyi ya hem zaten ilerdeki günlerde gaz sancısı daha çok ne kadar gazını çıkarırsa o kadar iyi
SB_ Aselin_annesi7 tabikide iyi istediği kadar çıkarsın sorun yok sadece işte ıkınırken baya acı çekiyor gibi ağlıyor yazık kıp kırmızı oluyor