Duriskonunannesiii SB_ belli saatlerde çığlık çığlığa ağlıyor emmeyi reddediyor veya tam tersine emip emip çığlık çığlığa kalıyor doymamış gibi sanıyorsun ama gaz sancısı yani ayaklarını karnına çekiyor kıpkırmızı oluyor
Duriskonunannesiii SB_ ekgıda dönemindeyiz sarımsak soğan ne varsa veriyorum bir kokuyor bir kokuyorrrr ki 😁
SB_ Duriskonunannesiii kendiliğinden uyanmıyor ama sancısı tutunca domates gibi oluyor ağlarken bide emerkende aynı dediğin gibi aç aranıyor iki üç emdikten sonra bağırıyor ağlıyor Bebeğim kolik mi 😟
Yasemin38 SB_ bazen bebeklerdeki bu sorunlar ne yapılırsa yapılsın belli bir zaman gelmeyince geçmiyor malese 3. Bebeğim uzmanlaştım artık😂😂😂
Angel_45 SB_ minikken öyle oluyo benim oglanda osuruyordu bide kendi korkuyordu sonra o gazları arar olduk