Nurcan03 soylediklerinize katiliyorum evet ben de zorlu sureclerden gectim hamilelik ve sonrasi hicbir destegim yoktu hala yok.bunalsam 5 dk bakacak kimsem yok kizim hiperaktif bence asiri hareketli amaa amaaa iste cevemde cocuk icin cirpinan 2cift arkdsmzi gordukce sukrediyorum..2.yi uzatmak istemiyorum o zaman.aslnda 5 yas diye planladik..
Yanlis anlamayin ne olur ama 40li yaslarda anne olmak da bana dogru gelmiyor o zamana kadr kalirsam dusunmem sanirim.annem beni 43 yasinda dunyaya getirmis haliyle tekim ama hicbir zaman kafa yapima ulasamadi,aramizda ucurum oldu ve torununu goremeden de yataga dustu maalesef..evladima bunlari yasatmak da istemiyorum.