Kendi annem ve babamın da bu konuda adil olmadığını görüyorum(annem ve babam ilk ve son çocuklarına daha düşkündür 7 kardeşiz) hatta ablam ve abiminde(ilk çocuklarına düşkünler) kendi çocuklarına karşı adil değiller, benim tek çocuğum var, yüzde 90 ihtimalle tek çocuk olarak kalacak, ama eğer ki 2. Olsa bile aynı heves aynı istek aynı heyecanının olacağını asla düşünmüyorum kim ne derse desin, 1. De yaptığım hataları 2. De tekrarlamayacağım daha profesyonel bir anne olabilirim ama hevesim ve isteklerim aynı olmaz, şuan kızım 2,5 yaşında ve ben beni nelerin beklediğini bilmiyorum ama 2. Olduğunda bu heyecan bile olmayacak ki her ayında her yaşında beni nelerin beklediğini bileceğim bilemiyorum adil olamama korkusundan belki de 2. Yi istemiyorumdur aynı heyecanı duyamazsam bile üzülürüm