Furug çocuklarımın arasında 26 ay var , ikinci kızım surpriz oldu hic beklemiyordum cok ağladım nasil bakicam diye, birde aklinda hep şu düşünce oluyor acaba ilk kizim gibi sevebilirmiyim diye düşünüyodum, ama inanin bana ikinci cocuk cook baska bambaşka, ilki zaten ilk göz ağrın , ama ikisinin sevgiside bambaska oluyo kalbinde , Rabbim annelik duygusunu öyle güzel yaratmis ki , birini ötekinden az yada cok sevemiyosun ki , 10tane evladinda olsa hepsinin yeri ve sevgisi ayri ayri oluyor , en azindan benim için öyle, simdi iyiki dogurmusum diyorum birbirleriyle oynayinca ,sarilinca inanin içim eriyor , işte hayat bu diyosunuz yaşadığınız butuun zorluklari yorgunlukları unutuveriyosunuz , Allah herkese hayirli evlatlar ve birbirine hayirli kardeşler nasip etsin herkese