Mlk123 Aysemert 5.5 aylık kızım 7 kilo. Gayet normal sizin bebeğiniz. Bana da gelişmemeiş ufak diyorlar ama takmıyorum bastım elimden geleni yapıyorum bu kadar alıyor demekki 🤷♀️
Ryhnmhmtuna Zeynep2779 benm bebeğşm de 14 ay 8 günlük 9 kilo elimden geleni yapıyorum yok olmuyo yani yemeyince yemiyo yapcak bi şey yok dişler tamamlansaydı alırlardı belki
Aysemert CeydaAlev Ben sadece üzüldüğüm birşeyi paylasmak için yazdım ama siz kötü yorum yapmayı güzel sanıyorsunuz.
Aysemert Serifeelifasel Diş dönemi atak ister istemez kilo alımları duruyo işte şimdi alsa diğer aylarda daha zor alır bence
Aysemert Prensannemm Ben cevreden sanki mama yiyen çocukla karsilastiriyor kaynanam kizimi insan kötü oluyor
Gizalin Aysemert bu postu acmadan once bir internette baksaniz ortalamanin cok ustunde oldugunu gorceksiniz bu tarz seyler ortalamanin altinda olan anneleri fazlasiyla uzuyor bence.
GME123_ Aysemert Cnm bebegin gayet iyi maşallahı var benim kızım 1 yasında 8.300 kilosu boyuda 71 önemli olan sağlıklı olması
Ultraslan40 Aysemert Mama daha çok kilo aldırıyor değil mi bebeklere benimki daha sağlıklı besleniyor en azından Ne yani mama sağlıksız mı? Gerçekten bazen bir tarafı yücelteceğim derken bir tarafı yerme huyunuzdan vazgeçin.
Aysemert Ultraslan40 Sütün daha sağlıklı olduğunu söyledim. Sadece mama veren annelerde keyiflerinden vermiyor biliyorum.
Aysemert Ultraslan40 Benimki sağlıkli besleniyor desem haklısınız ama daha sağlıklı dedim farkındaysanız.
bikerem Efeoglum zaten sorunun saçmalığına istinaden yazdim. Millet laf olsun diye soruyi,hicbirsey bilmiyorsa persentil tablosuna bakar burda post acacagina. Maksat ovunmekten baska birsey degil ki
Efeoglum bikerem ne bilim persentil 3-6 ay şeklinde ilerliyor ya onu düşünmedim.bnde hemen kaynanaya görümceye yürümüşüm 🤭😂
Ultraslan40 Aysemert yazdığınız yazı o şekilde değil ama. Mama ile büyütmek zorunda kalan anneler zaten vicdan azabı çekiyor emziremiyorum diye, bu yorumunuzda çok üzülür.
ikizbabymom Aysemert kendinize gelin.Benim sütüm yoktu mamayla besledim daha mı sağlıksız yani benim bebeklerim sizin bebeğinizden.Bebeğiniz kilolu diye süper anne övgüleri bekliyosanız yanlış mekandasınız
bikerem Aysemert egonuzu tatmin etmeye calismaniza üzüldüm. Ulasilibilir bi bilgi bu. Niye kiyas girisimi ki. Bu postlari açanları hep merak etmisimdir. Neyse dsha küçükleri ve mama ile beslenenkeri duydukça mutlu olursunuz inşallah
Aysemert CeydaAlev Evet öyle bu kadar nie abartiyorlar insallah bütün annelerin bebeği iştahlı olur biraz inşallah hiç biri göze gelmez