Mircet ben de yazıyorum ama gerçekten bir süre sonra üzüyor ya. Oğlum 19 aylık 9 kg. Ben öleyim o zaman ya gerçekten bazen bildiğimiz şeyleri sormamak lazım. Mesela birisi gelecek benim oğluma zayıf diyecek onu parçalarım, kim olursa olsun haddi değil benim oğluma olumsuz yorum yapmak. Asıl mesele de bu. Çok mu kilolu? Kimseye laf düşürmemeli annesi. Çok mu zayıf? Yine kimseye laf düşünmemeleri gerek.