Aysemert 2ogul-annesi Evet boyu uzun hemşireler demişti babası mi böyle uzun halbuki ben uzunum 1.70 cm eşimde 175 flan
2ogul-annesi Aysemert olsun burda biraz kilo konusu hassas anneler için sen yinde çok dillendirme herşey normal maşallah Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah önce sağlık 💐 🤲😇
Aysemert Fadimealparslan Mama daha çok kilo aldırıyor değil mi bebeklere benimki daha sağlıklı besleniyor en azından
Efeoglum Aysemert sağlık ocağında ebenize gelişimi nasıl diye sorun her seferinde bnce.4. Ayda çocuğun max kilosu 8,1,max boy da 68,1.kulak asmayın insanlara obez olsa da,kıtlık çekiyor gibi hissettiriyorlar insana 😊
Leylayunuss Aysemert benm bebeğim dört aylık 6 kilo yapcak bşry yok bazı çocuklar kilo almaya meyilli değil
Aysemert Leylayunuss Evet öyle ne yapalım yapısı böyle demek eşimin ailesi takıntılı ilk çocuğum çocuğu emzirme şeklim bile değişik geliyor onlara
Matruyoska GoldenRose benim kizim da 7 aylık 6850 kg 66 cm çıktı bugün ben de atayim kendimi şuradan 😅
bikerem Efeoglum zaten sorunun saçmalığına istinaden yazdim. Millet laf olsun diye soruyi,hicbirsey bilmiyorsa persentil tablosuna bakar burda post acacagina. Maksat ovunmekten baska birsey degil ki
Betulnur Aysemert kizim 8 bucuk aylik ve 7 kg bnce gelisimi ve sagligi yerindeyse hic tammayin ki kilosu iyi yani
Ultraslan40 Aysemert Mama daha çok kilo aldırıyor değil mi bebeklere benimki daha sağlıklı besleniyor en azından Ne yani mama sağlıksız mı? Gerçekten bazen bir tarafı yücelteceğim derken bir tarafı yerme huyunuzdan vazgeçin.
ikizbabymom Aysemert Mama daha çok kilo aldırıyor değil mi bebeklere benimki daha sağlıklı besleniyor en azından Ne okuduğumu biliyorum hanfendi merak etmeyin
Blossommom Aysemert bu yazılanları görünce ben üzülüyorum oğlum 3ay 24 günlük 07 Mayısta tarttım 5,160 gram boyu 57 cm doktorlara sordum anormal şuan bir durum yok dediler aylık kilosuna bakıyoruz diyorlar. Son 1hafta daha takip edicem sonra tekrar doktora götürücem. Ayrıca oğlum 2 hafta küvezde kaldı. En önemlisi sağlıklı olması tabiki.
Neslyhn Blossommom böyle gönderiler sizi de üzmesin, her bebeğin gelişimi ve genetik faktörleri farklıdır. Sizi takip eden doktor sorun yok diyorsa sorun yoktur. Kilo-boy gönderilerini hiç dikkate almayın, ben almıyorum✌🏻
Gizemhzl Blossommom üzülemyin benimkide 3 ay 23 günlük 5000gr 56 cmdi. 1730gr dpgdu böbreklerinden dün ameliyat oldu dogdugundan beri takipliydi bende kilosu için endişeliydim ama ameliyat sürecine girince gördüm ki arka plana atılıyormus. Evinizde ve koynunuzda oldugu heran için şükredin bosver in
CeydaAlev Aysemert soru soruyorsun insanlar istediğin hariç cevap yazınca saldırıyorsun sormuşsun cevaplamış kaldıramıyorsan sorma
Aysemert CeydaAlev Ben sadece üzüldüğüm birşeyi paylasmak için yazdım ama siz kötü yorum yapmayı güzel sanıyorsunuz.