2205 canım isin aslına bakarsan aslında bizede henüz iyi gelen pek bisey yok sadece gittiğim tüm doktorlar arasında ciddi anlamda çok ilgilenen yönlendiren bi insan olduğu için çok beğeniyorum benim bebeğimin alerjisi çok yüksek olduğu için geçmiyor sadece kontrol altında tutuluyor.sizin nasıl bi süreciniz oldu nasıl geçti belki bizede yardımcı olur.