Zzzz merhaba, yorumunuzu görünce yazmak istedim bende arkadaşın önerisiyle gitmeye başlamıştım Emre beye Bahçelievlerden gidiyoruz bizde. Gittiğinizde bunu belirtin Avrupa yakasından geldiğinizi çok ileri bir tarihe kontrole çağırmadiysa eğer ( iki üç ay sonrası gibi,) kendisi gün veriyor ona göre gidiyorsunuz yoksa randevu almak sıkıntı