Alparslannnm tabiki benim bebegim önce sistoskopi oldu kapalı ameliyat yani 3,5 aylıktı. 4,5 aylıkken acık ameliyatla idrar kanalı dısarı alındı bize birkaç ay kalacak dediler 10 ay kadar kalacağını söylememişlerdi hatta ameliyattan cıkana kadar bu sekilde olacagını bile bilmiyordum ben cok aglamıstım duyunca neyse biz hastaneden hiç bişey takılmadan cıktık yani sonda vs hiç birşey yoktu sizde var mı suan bilmiyorum ben kesi yerinden cok korkuyordum Dr lar korkma hiç bişey olmaz dediler tabi insanın elimde degil ve benim oglum asırı hareketli bir bebekti. 8 ay hiç ateşi düşmedi hep idrar yolu enf oldu hep antibiyotik igne falan kullandık ne zaman kanal içeri alındı o zaman rahatladık ateşi olmamaya hastalanma maya basladı ameliyat olmadan önce böbrek fonksiyonu 20 ler deydi Dr böyle olursa ameliyat olmazsa böbrek tamamen gider ama ameliyatla biz böbregi fonksiyonunu korumaya calısacaggız demişti ameliyattan sonra ki aylarda düştü en son yüzde 8 de kaldı suan oglum 7 yasında ha birde ameliyatları ondan sonra sünnet yaptırdık onunda cok faydası oldu. Daha sonrasında 3 ayda bir kontrol 6 ayda bire cıktı suan 6 ayda bir kontrole gidiyoruz.