Alparslannnm her gün degiştirecegimiz torba vardı her gün degiştiriyorduk ayy sürekli dısında kacıyordu cok zor zamanlar yasadık geceleri oglumun üstü ıslanmıs eşim evde yok tek basıma değiştiremiyorum off cok kötüydü. Bizim gibi biri daha vardı onlar büyğk bez alıp direk orayıda kapatıyorlardı enfeksiyon kaptıgı için bunu hiç denemedim