zynn bizim de derece 27 yi gösteriyor. Ben sabaha kadar cami yukarı doğru açık bırakıyorum. Korkum sabaha karşı serin olup üşür mü diye. Kakasınin rengi de bı açık sarı bı hafif yeşil olunca endiselendim. Ben atlet üstüne de kısa kollu tulum ya da alt üst takım giydiriyorum. Daha asi olmadik biz bence sen çok kalın giydirme 2 3 gün