pamuksekerinannesii Bizde Alanya da yaşıyoruz ve yanıyoruz burada (28-30 C) , sıcaklar basladıgından beri gece uykuları huzursuz geçiyor askılı zıbınla yatıyor ve üstüne hafif birşey bile örttürmüyor vantilatör acıyorum fakat tatmin etmiyor sanırım sürekli sağ sola döne döne uyanıyor en sonunda :( henüz klima açmaya da tırsıyorum açıkçası ya açmalı mıyım ki artık acaba . 13 aylığız bu arada