Goksuuuu Evet alerji belirtileri maalesef. Kakada kan ve ciltte egzama da olabiliyor. Benim kızımda bir kere yeşile dönük kaka oldu ve cildi çok kötü olmuştu süt ürünlerini abartı tüketmiştim. Doktoru süt ürünlerini kesti cildi düzeldi ama bebeğin bu ürünlere aşırı tepki göstermediği sürece devam edilmesini destekleyen doktorlar da var. Ben diğer doktorları dinleyerek yoğurt başladım mesela tepki almadık şu an için. Belki doktorunuz da bu nedenle çok üstüne düşmemiştir. Ama yine de farklı doktorların görmesinde fayda var tabii