Momndssd BarlasMomm evet canım içinden ölçek çıkıyor benim kullandığım markanın o ölçekle beraber makinanın içine toz şeklinde koyuyorum 30 derecede kalıntı bırakabilir belki ama 40 derecede hiç bi şey bırakmıyor
Gokce_mom BarlasMomm bende 6.5 aydık kullanıyorum sorun yaşamadım acaba fazlamı koydun deterjan gözüne ben direk koyuyorum sıcak suya falan koymadan sorun yaşamadım hiç
Mom727373 BarlasMomm ben sürekli kullanırım hiç sorun yaşamamıştım şimdiye kadar. Sıcak suda da eritmem aslında deterjan gözüne koyar geçerim sadece
DorukArasMomss BarlasMomm Yok yok kuzum karıştırma direk koy ya 2 kere yıka yada sonra bir daha durulama yap bisey olmaz öyle
Serrakus BarlasMomm sıcak suda eritmeyin. Ilık suda eritip koyun bende kullanıyorum şimdiye kadar başıma gelmedi topaklanma. Yıkama bitince ekstra duruluyorum.
BarlasMomm Momndssd icindeki ölcegi yeni gördum 😁 bende simdi toz olarak koydum bakalim simdi nasil olacal