BarlasMomm Momndssd icindeki ölcegi yeni gördum 😁 bende simdi toz olarak koydum bakalim simdi nasil olacal
Ayazege06 BarlasMomm Bende duru granül kullanıyorum oğlum doğduğundan beri kıyafetlerini granulle yıkıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım topaklanmadan direkt yıkıyor sıcak suyla eritmeden kullanıyorum
BarlasMomm Ayazege06 ben suda eritip koydum topaklandi. Simdi tekrar yikadim toz olarak koydum yikandi cok sükür
Ayazege06 BarlasMomm Zaten suda eritmenize gerek yok direkt koymanız yeterli 30 derecede yıkıyorum ben hiç sorun olmadi
Emir_karan BarlasMomm ıslak oldumu öyle yapıyor bnde normalde sıvı deterjan kullanıyorum snra çocuğun kıyafetleri attım baktım top top duruyor .sonra ver emizledim kuruladım birdaha olmadı
YazarAnne Granüller eritiliyor muymuş? Ben hiç eritmeden kullanıyorum hiç kalmadı da topak falan olmadı hiç. Temizde yıkıyor kıyafetleri