incidenizzz Bol bol keskin kokular koklayın canim 4 5 güne geliyor bnde öyle oldum koklaya koklaya açtım burnumu
Hilokiiii incidenizzz mesela ne gibi keskin 🤔 inşallah gelsin bi an önce Ya nefesimi kesiyor koku ve tat alamamak
Hilokiiii Hayallerhayatolsa çok şükür karantina devam ama tat koku geldi elhamdulillah 🙏😊 Allah razı olsun 🤍
neslihan-87 Hilokiiii Merhaba.Bendede ateş öksürük vs olmadı grip oldum ve 4.gün tat ve koku tamamen gitti nerdeyse 1 ayı buldu geri gelmesi sabah uykudan kalkınca yine 1 saat kadar yok sonradan geliyor
ugursuzsafiye Hilokiiii valla bendede oldu 1 hafta kadar ama gorustugum herkez cok iyiydi.. Bende yaptirmadim doktor astim olabilir dedi
Buse60 ugursuzsafiye arkadaş görüştüğünn kişiden geçememiş olabilir baska yerden geçmiştir belki görüştgnz kişiler taşıyıcıdir haberiniz yoktur bu kadar sorumsuz olamazsiniz dimi yazık ama ya
ObirPrenses Hilokiiii Allah yardımcın olsun canım 2 ay oldu benim de geçti gitti umarım hafif geçirmişsindir