rumeysarikaya0958 benim ilk 3 ay öyleydi. doğum yaptıktan 8 gün sonra pislik eltiden bulaştı. 3 ay sonra Ankara’da yaşıyorum bu arada bi Prof var koku tat olayına bakan ona gittim muayene etti burnumda covid sonrası ciddi ödem oluşmuş koku molekülleri ödeme çarpıp geri dönermiş. O yüzden ilaç sprey ve burun duşu kullandım bi müddet. Ödem geçince uçucu yağ verdi 4 tane onları kokladım aylarca. Sonra sıkıldım bıraktım. Şuan %40 falan alıyorum koku. Ama net değil hiç bişey. Psikolojim yeni yeni düzelmeye başladı ölmek istiyodum ama geçti o his. Elden bişey gelmiyo çünkü