Girlpower bu üçüncü diyetisyen maceramdı dün bitti😁ben de sizin gibiyim tatlıya asla dayanamıyorum, paketli gıdanın delisiyim😁eğer düşünüyorsanız sürdürülebilir beslenmeyi destekleyen bir diyetisyen ile anlaşın. Son gittiğim canım diyetisyenim beni hiç bir şekilde kısıtlamadı, tabiki doğrusunu söyledi ama kaçamak mı yaptım o zaman şunu yap dedi. Her hafta sorar bu hafta istediğin bir şey var mı diye, hamburger, yaş pasta, pizza, börek istemişliğim var. Listemin geri kalanını ona göre planlar ve bu iş çözülür. 4 ayda 14 kilo verdik, ama listelere tam uyum sağlayan biri olsam daha da fazla verirdim. Şok diyetler ben de hep geri tepti çünkü, dediğim gibi yemek yemeyi seviyorum ben. 2 ay kendimi ksııtlasam 3.ay kıtlıktan çıkmış gibi yerim. Ama şu an uzun bir diyetten çıkmış olmama rağmen canımın istediği hiç bir şey yok 😍