Babybloom bu arada yazmadan edemedim diyetisyen olmayan biri ile çalışmayın bence , bu işin bir bilimi var. Ben 3 aylıkken diyete başladım, tam tersine sütüm arttı ve kalitesi yükseldi. Yani doğru diyet programı ile süt etkilenmez, tam tersine iyileşir. Yani odak noktanız bence sağlıkla kilo vermek olsun. Yoksa geçen gün biri günde sadece 3lt ıspanak suyu içerek(başka nir şey yemeden) bilmem kaç kilo verdiğini söylüyordu 😁