Derinsmommm
Zaten anneleri kendi haline bıraksalar kimse sıkıntı çekmeyecek çocuk büyütürken. 🙄
Hiç canınızı sıkmayın. Kimseye de o konuşma hakkını vermeyin.
Herkes, annesinden çok düşünüyor bebekleri bizim toplumumuzda malum.
Zayıf olsa çok zayıf sütün yetmiyor, kilolu olsa biraz az emzir obez olacak çocuk…
Derler, derler..
Siz boşverin tadını çıkarın bu günlerin.