Derinsmommm
Doktorun daha iyi bilir, az kilo almış diyorsa az almış demekki ama her bebek her ay alması gerektiği kadar kilo almayabilir. Yani ortalama 800gr -1 kilo alması gerekirken 100 gram alması var ayda, 500 gr alması var, demek ki çok endişelenecek bir durum yok ki doktorun toparlayabileceğinizi söylemiş, endişelenmeyin siz 🥰 Bir de bebeğiniz gece uyanmıyormuş, onun da etkisi olabilir. Benim bebeğim bazı zamanlar gece 2 defa uyanıp mama içiyordu, bir ara da 8 saat kesintisiz uyuyordu. O uyuduğu zamanlar tabi mama da içmediği için uyandığı zamanlara nazaran çok daha az kilo almıştı.