Derinsmommm
Süt yaramıyordan sonrasını okuyamadım.
Gayet bilinçlisiniz, bebeğinizin doyma kriterlerini siz görüyorsunuz.
Hangi annenin yavrusuna sütü yaramıyormuş Allah aşkına, kul yapımı mı o da yaramaması tartışılabiliyor. Ağzındaki tükürükten ihtiyacı anlayıp antikor ürüyor o sütte nasıl yaramıyormuş.
Bebeklerin 6. Ayında doğum kilosunu ikiye katlaması beklenirken sizin bebeğiniz gayet iyi kiloda görünüyor.
İnsanların söylemine kulak asıp moralinizi bozup kendinizi üzmeyin..