lingolingo derinkus36 emaannn hic bir zaman yedigime dikkat etmedim edemiyorum da ama kirmizi mor meyveleri yerim 🥰
Lina_ lingolingo bnde 2 sene önce vardı bekarken bnm doktorum çörek otunu tavsiye etti sabah aç karınla yoğurtla karıştırıp yedim acıydı biraz ama bi ayda idrarla dökmüşm oyle demisti
lingolingo Lina_ bildigimiz markette satilan corek otu degil mi? evde olanlardan 😊 doktora gitmeden denesem mi acaba tekrarlayan bir kist mi bu acaba 😥
dontsleppyunhappy lingolingo kesinlikle ihmal etme canım. Ben cok ihmal ettim. Bekledim hep 30 gün sürdü diyorum ya. Nasıl dayandım bilmiyorum, şimdiki aklım olsa hemen giderim. Sana da cok geçmiş olsun canım
lingolingo dontsleppyunhappy bugun yarin diye diye vok ihmal ediyoruz ki kadin hastaliklari hassas olmamiz lazim ama ben bile gitmemek icin bahane uretiyorum 🙈
Lina_ lingolingo toz olandan canm kullandım zararı yok sanirm zayıflamaya da ii geliyor ama sn yine de sor cnm ne olur ne olmaz 🙃🥰
dontsleppyunhappy lingolingo ya bazıları korkmuyor da, ben o muayneden korkuyorum gerçekten. Yok smear testi olsun. Alttan muayne olsun bacakları açmak oraya koymak bile beni çaresiz ve korkutucu hissettiriyor
tugceo92 lingolingo baska turlu gozulur mu bilmiyorum ama doktorum ultrasonla bakar bakmaz anladi baska biseye gerek gormedi doppler vs. :)
QueenBeee lingolingo ben 2017de tanıştım kendisiyle ilk öğrendiğimde 2.5 cmdi. Visanne hap kullandım ama hiçbir olumlu yanıt alamadım gittikte büyüdü. Adettim uyuduğum yerde bi anda böyle bıçak saplandı sanki öldüm ama nefes alamıyorum kıvranmaya başladım sonra acile gittim tabi gaz gaz dediler gönderdiler. Ama ben anladım gaz değildi kadın doğuma gittim meğersem çikolata kistiymiş. Normalde de ağrım olurdu yani orda taş gibi bişey olduğunu hissederdim adetlerimde ağrılı geçerdi. Sezaryenle beraber aldırdım 6.5 cm’di. Merak ettiğin bişey varsa sor canım
lingolingo QueenBeee cok gecmis olsun bende sezaryan oldum o esnada gorebiliyorlarsa demek ki bende yeni basladi yada ne oldugunu bilmiyorum tahminim bu yonde haff karin agrim ve kahverengi akintim var herkes farkli seyler yasamis bu kistle ilgili benim doktor arastirio gitmem lazim sanirim 😢
QueenBeee lingolingo kist çok büyüdüğünde ameliyat olunabiliyor ama hangi doktora gittiysem yumurtalığının rezervi azalabilir dedi. Kistim bağırsaklarıma kadar yapışmıştı çok zor geçmişti ameliyatım da ameliyat sonrası da. Ama patlayacak dereceye gelirse karın içi iltihaplanma olur daha kötü sonuçlar elde edilir. Kesinle geçmiyor neler yapmadım ki… sabit boyunda da kalmadı hep büyüdü. Çocuk olmasına engeldi kısırlığa kadar yol açıyordu çok şükür şans eseri tedavisiz hamile kaldım hemde tüp bebek yaptırmaya karar verdiğimde
QueenBeee lingolingo Ca 125 diye bi test var onun değerlerine de bakılıyor çikolata kistinin iyi mi kötü mü olduğunu anlamak için. Sezaryen sonrası patolojiye gitti çok şükür iyi huylu çıktı. Ama ameliyat sonrası tekrarlama ihtimali var yani ameliyatta kesin çözüm değil
Svgamore QueenBeee merhabalar konu baya eski ama bilginiz var diye size sormak istedim, bugün 2,5 cm çikolata kistim oluğunu öğrendim yarın da test olacak ama ben bugün adet görmeye başladım. Testin sonucu etkiler mi
QueenBeee lingolingo en iyi kadın doğumu bul canım imkanın varsa özel devlet fark etmez git yeter ki doktorun iyi olsun. Geçmiş olsun. Benimde akıntım olurdu gayet normal yani normalde de ağrıların var mı? Kistim kaç cm şuan?
QueenBeee lingolingo Ca 125 dediğim kanser markerleri zaten canım değerler olağandan yüksekse ek olarak patoloji de yaptırmak lazım. Ama bu değerle beraber bi değer daha var ona da bakılıyor adını unuttum Ca 114 müydü acaba bi bunları internetten araştır ama aklına kötü bişey getirme kötü huylu olamayabilir de. Benimki sürekli ilaçlara rağmen büyüdüğü için doktorum şüphelendi ama çok şükür negatif çıktı iyi huylu çıktı yani
lingolingo QueenBeee vala benm kistim var mi bilmiyorum sadece kahverengi akintim var arastirdgimda aslinda miyom cikiyor doktora gitmeden sanirim neyim var bilemicem cok az agrim oluyor bazen
Kaftanoglu_meryem lingolingo bende de var kist ama hangisi bilmiyorum doppler çekim istedi doktor o da temmuzun 5 ’in de gidicem bakicakmis inşallah kötü bisey çıkmaz hiç böyle olan var mı doppler neden istediki kan testinden anlasilmadimiki anlamadım herkesin yazdigini okudum kan testinden anlasilmis kimininki ama bende neden bunu istedi bilmiyorum çok korkuyorum yaaa bi tane şuan çocuğum var ama ben ikinciyide istediğim için korkuyorum nolur dua edin bisey çıkmasın kötü 😔
lingolingo Kaftanoglu_meryem doppler ne onu bilmiyorim ki daha iyi anlayabilmeknicin belki istemistr kotu dusunmeyin lutfen ayrica tedavisi olan bir hastalik allah daha kotulerindenn saklasin unutmayin ki uzuntu stres hic bir hastaliga iyi gelmiyor
lingolingo dontsleppyunhappy sanirim soguk kanli olmaliyiz ayrica sen bir anasin koca yurekli bir kadinsin herseyi. ustesinden gelirsin bizim icin onemli muayneler bunlar 🌸
QueenBeee lingolingo evet canım bi doktor muayenesi ol ne olduğunu öğren ona göre yol çiz kendine. İnşallah çikolata kisti değildir 🙌
Kaftanoglu_meryem lingolingo doppler çekim 4d çekim demek bu arada haklisiniz inşallah da bisey çıkmaz