elifsezer_ çikolata kisti mi bilemem. Ama evet öyle oluyordu. Bir doktora gidin. Yalnız ben gittiğimde görünmedi hiç ultrasonda. Belli bir büyüklüğe ulaşınca görülüyormuş. Zaten büyüdüğünde ağrı farklı bir boyut alıyor. Mide bulantısı, cok ağrı. iki büklüm kaldim ben 2 kere. Üşüttüm heralde dedim. Doktora gidince göründü. Her ay bu dediğim ağrı olmuyor ama iki üç kere yaşadım.