lingolingo dontsleppyunhappy sanirim soguk kanli olmaliyiz ayrica sen bir anasin koca yurekli bir kadinsin herseyi. ustesinden gelirsin bizim icin onemli muayneler bunlar 🌸
dolunay01 lingolingo cok sinsi bır hastalık anlayamıyosun rutin konytokkere gıtmessen.ben 2 kere amelıyat oldum bekarken.ve evlendikten sonra normal yolla çocuğum olmadı tüp bebeğimiz oldu.yumurta rezervlerini boşaltan bır kist.portakal kadar büyümüştü patlamaskda cok riskli. Kendı kendıne gecmrz
lingolingo dolunay01 ya aslinda biraz arastirdim miyom belirtisi olabilir insallah kotu birsey cikmaz 🌸
dolunay01 Ca markerlerım cok yüksekti patolojıde kotu huylu cıkmadı ama .sürekli tekrarlayan bısey .bana asırı çikolata vs şekerli seyler yasaktı.adet kanınnn bı kısmının dısarı atılamasınındam kaynaklı kesecikler oluşuyor
QueenBeee lingolingo evet canım bi doktor muayenesi ol ne olduğunu öğren ona göre yol çiz kendine. İnşallah çikolata kisti değildir 🙌
Kaftanoglu_meryem lingolingo doppler çekim 4d çekim demek bu arada haklisiniz inşallah da bisey çıkmaz
Svgamore QueenBeee merhabalar konu baya eski ama bilginiz var diye size sormak istedim, bugün 2,5 cm çikolata kistim oluğunu öğrendim yarın da test olacak ama ben bugün adet görmeye başladım. Testin sonucu etkiler mi