Susamanne benim sütüm de sağımlarda hep az çıkardı ama çocuğum 13 aylık hala emziriyorum şükür yetiyor da 🙏🏼
Bebeğin emmesiyle sağım aynı olmuyor..
Sıkıntı yapmayın lütfen olmasa da dert değil Allah can sağlığı versin 🙏🏼
Sana önerim bol su, kuru dut hoşafı (ben kuru kayısıyla karıştırıp hoşaf yapıyırdum, hala daha aralarda yaparım çok süt yapıyor)
Tavuk, bulgur, yulaf ezmesi (çiğ yapıyorum ben içine süt, badem, ceviz, tahin, pekmez katıyorum 1 öğün şeklinde tüketiyorum).
Bunların bende süt arttırıcı olduğunu gözlemledim.. İnşallah işe yarar sizde de 🙏🏼🍀
Bir de her zaman olumlu düşünün sütüm var diyin
ki olsun. Benim başlarda 2 damla sütüm geliyodu yarım saat sağardım 1 parmak anca çıkardı, hayret ederdim “oha ne kadar da çok sütüm var. nasıl da geliyor” diye 😂 ona inandırmıştım kendimi 🤗