Susamanne süt sağlığında 30 çıkıyorsa iyi bence , memeden daha fazla emer çocuk , sağdığından daha fazlası var memende. Sağmayla artmaz. Gündüzleri uyu mutlaka. Ve su tüket kesin . En önemlisi de korkma . Kendini güçlü hisset , ılık duş al bebeğini göğsüne yatır ten teması yap . Stres olursan asla artmaz