Ezgiasya Yorumları okuduktan sonra anladimki 2 yaş anneleri sinir hat safhada 🤦 bizde 25 aylık inanılmaz zorlanıyorum, inanılmaz zor. Birden bire değişti tamamen. Her şeye ağlıyor, her şeyi dağıtıp kırıyor ve çok hızlı yapıyor bunu. İnanın kaşla göz arasında. Kural falan kalmadı resmen bizde. Bir düzen oturtmam lazım tekar ama olmuyor. Ah sizi çok iyi anlıyorum bu yüzden. Tekim sanıyordum, acaba benmi abartiyorum pandeminin psikolojik yan etkilerimi diyordum bende bunlar, ama gel gör ki herkes aynıymış. Ama geçecek bu günlerde inşallah sabredelim. Bebisiniz hayırlı uğurlu olsun inşallah o annesini hiç üzmez 🌸