Ezgiasya benim oglum 15 aylık .istediği olmayınca kendini yere atıp haykirircasina ağlıyor.sıkıyor kendini.2 yaşında neler olacak acaba,düşüncesi bile korkutuyor.bunları okuyunca çok gözüm korkuyor.Allah hepimizin yardımcısı olsun.size de en kisa zamanda ferahlama diliyorum. Lohusalik geçince biraz daha rahat hissedersiniz ❤