antropologanne merhaba, enhitbaby’yi aldım. Gündüz uykuları için memnunum, henüz gece denemedim. Trendyoldan aldım, satıcıyla İnstagram üzerinden görüşüp gece 25,5 dereceye kadar düştüğü için oda sıcaklığının tereddütüm olduğunu söyledim. O da içini nasıl giydirmem gerektiğini anlattı. Bu gece onu giydirmeyi planlıyorum. Evde lcw, Hm, owli, enhitbaby, woolnat uyku tulumum olmuş oldu🤦🏻♀️ Deneye yanıla doğruyu bulmaya çabalıyorum işte.☺️