Vanilya yaz için bilemiyorum ama ben kış için ergopouch 2.5 tog kullandım. Fiyatı yüzünden tereddüt etmiştim ama bebeğime aldığım en mantıklı üründü. Eminim yaz için olanları da kalitelidir. Fikir olsun diye yazmak istedim, bütçe konusunda tereddütünüz yoksa araştırın isterseniz.