Vanilya merhaba, kış için woolnat tek katlı kolsuz uyku tulumu kullanıyoruz. Geçen sene baharda owli 0.3 tog kullanmıştık ama bu sene epey terletti, oğlumun ensesi çok terlet, saçları oldukça uzun. Enhitbaby tek katlı Müslin tulumu aldım, ince geldi gözüme içime sinmemişti ama kullanınca oldukça memnun kaldım. Odamız 26,5-27,5 derece suan. Gece hala woolnat giydiriyorum pimpiriklendipim için ama gündüz içine atlet, kısa kollu şortlu tulum üzerine de müslin uyku tulumu. Kidzee ve diğer markaları düşünmedim, her uyku öncesi soyup giydirmek bana azap geliyor. Woolnat gibi üzerine giydirebileceğim birşey olsun istemiştim.