Sevdamavi Esplvn sendeki hangisi canım baby plus aldım memnun kalmadım.Avent phılıps kullanıyorum cok memnunum
Eylusunannesiii Sumeyyebaglan hadii yaaa 59 mu 😳 elektriklimiydi ? Bende bimden aldm 120 liraydi kazıklandık iyimi 😂keske alsaydın gerçekten cok iyi 👍🏻
Sumeyyebaglan Eylusunannesiii yani eğer yanlış görmediysem öyleydi hatta çok şaşırmıştım fiyatına özelliklede bakmıştım😂 birazdan gidicem umarım yanılmamışımdır😂😂
Batigun Bmom sagmak gerçekten arttırıyor mu ? Kızım 11 Ay 14 günlük ve birden bire emmemeye başladı doğal olarak sütüm de azaldi ben de sagip arttirayim dedim ama artmıyor aksine azalıyor sanki 😔
[silindi] pembeninkurku ne kadar süre kullandınız çekmemeye başladı acaba bende de aynı marka var da bende aynı durum mu yaşıyorum yoksa sütüm mü azaldı anlamıyorum
pembeninkurku [silindi] İnan canım bende onu anlamıyorum kuzenimin makinası bu 2 yıllık bir makina sütüm oluyor ama sağdığım da iki göğsümden toplam taş çatlasın 60-70 ml çıkıyor kendime yeni bir makina almayı düşünüyorum
Bmom Batigun canım benim bebeğim yoğun bakımda maalesef sağma yapıyorum ama baya arttı ilk gün 20 CC ydi ikinci gün 50 CC ye kadar çıktı şuan 70-80 aralığında bol su içiyorum kayısı hoşafı bir de o kadar
[silindi] pembeninkurku benimde aynı şekilde o kadar çıkıyor benim alalım da 9 ay oldu bir iki aydır böyle yapıyor yani sütüm mü az desem kızım emdikten sonra huzursuzluk yaşamıyor anlam veremedim bende 🤷♀️
Drkdlr EgesMom18 evet ben 0 aldım gecen sene sadece bir iki gün kullandım bir daha cantasından çıkarmadım. Sterilize makinamda tenizleyip kaldırdım.
Umuttttt Kader51 silikon ucu denediniz mi benim de yoktu onunla bayağ çıkardı bebek bi kaç defa onunla denedim öle çıktı