Kader51 Anne4 doktorum 2 aaate bir emzir dedi ama tutmadigi icin emziremiyom sagiyorum bugun gece sagamadm mama verdm sol gogsum acayil agrio ve sert saginca rahatlio tekrar ayni oluyo neden acaba
Sumeyyebaglan Eylusunannesiii yani eğer yanlış görmediysem öyleydi hatta çok şaşırmıştım fiyatına özelliklede bakmıştım😂 birazdan gidicem umarım yanılmamışımdır😂😂
Eylusunannesiii Sumeyyebaglan baya oluyor geleli tek kaldiysa belkide satilsin diye indirmişlerdir insallah oyledir valla fiyat cok iyi sakin kacirma derim😂
Sumeyyebaglan Eylusunannesiii hahahahaha😂😂 ay bi taneydi zaten ben gideyim vakit kaybetmeden😂 teşekkür ederim tavsiye içinn♥️
MotherOfAlmila Esplvn Ben de kiwiden oldukca memnunum. Bizim ki meme emiyor ama cok cok yorgun oldugum zamanlar sutum oldukca az oldugundan sagiyorum ya da disari cikarken.
Umuttttt Kader51 silikon ucu denediniz mi benim de yoktu onunla bayağ çıkardı bebek bi kaç defa onunla denedim öle çıktı
Drkdlr Mucizem-Sare54 150 tl. İki gün kullandım. Temizleyip sterilize makinamda derinliklere kaldırdım. 1 yıldır çantasında duruyor. Sadece 3 4 sefer kullandım.
Anne4 Kader51 sut doluyo demek ki. agriyosa mastit olablrsin dikkat et. sag surekli ve sonuna kadar sag
[silindi] pembeninkurku benimde aynı şekilde o kadar çıkıyor benim alalım da 9 ay oldu bir iki aydır böyle yapıyor yani sütüm mü az desem kızım emdikten sonra huzursuzluk yaşamıyor anlam veremedim bende 🤷♀️
pembeninkurku [silindi] valla benimde öyle canım ne yapıcam bilmiyorum bide benim ki emmiyor😔 sağıp veriyorum daha 4 aylık bebeğim ne yapacağımı şaşırdım
Ecem1903 Esplvn hangi marka olur bilmiyorum ama kesinlikle kendi kendne sagm yapan bişey al diğer türlü çok zor oluyor