Sevdamavi Esplvn sendeki hangisi canım baby plus aldım memnun kalmadım.Avent phılıps kullanıyorum cok memnunum
Drkdlr Ben kendim için almıştım ilk başta sütüm artsın diye kargo gelene kadar benim sütüm arttı 3 4 sefer kullandım en fazla. Lansinoh çift elektrikli masaj ve sağım yapıyor. 2. El düşünürseniz uyguna verebilirim?
Eylusunannesiii Kader51 Valla ilk zamanlar cok sağım yapardım kizim tutmuyordu gogsumu gayet iyiydi yani suan emdiği için bıraktım sağmayı kullanışlı bi ürün ☺️
Kader51 Eylusunannesiii 23 gunluguz hala tutmuyi memeyi mecbur sagip veriorm sizinki kac gun sonra tuttu memeyi acaba
Eylusunannesiii Sumeyyebaglan bi ara elimden düşürmezdim kızım emmiyodu güzel bi urun muadillerine o kdar para vermeye gerek yok bence is goruyor fazlasıyla
Eylusunannesiii Kader51 1 ay falan cok zorlandim gogus kalkaniyla flan denedim pes etmedim tutturdum zorla 🙈
[silindi] pembeninkurku ne kadar süre kullandınız çekmemeye başladı acaba bende de aynı marka var da bende aynı durum mu yaşıyorum yoksa sütüm mü azaldı anlamıyorum
Sumeyyebaglan Eylusunannesiii ya geçen gün bimde 59 tlye gördüm elim gitti ama bilemedim yani acaba iyi mi kötü mü diye. Yakında işede başlıycam koşa kola gidip alayım o zaman teşekkür ederiiim😅
Kader51 Eylusunannesiii bnde denedm gigus ucunu falan ama nafile yoruldm artik bnde biberonla sagip veriorum
Eylusunannesiii Kader51 arkadasimin bebegide oyle maalesef oda sagip veriyor kiz naparsa yapsin tutturamadi gogsunu 🥴
Eylusunannesiii Sumeyyebaglan hadii yaaa 59 mu 😳 elektriklimiydi ? Bende bimden aldm 120 liraydi kazıklandık iyimi 😂keske alsaydın gerçekten cok iyi 👍🏻