AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yaas511 Benim yanımda sürekli. Ben tv de açıp bıraksam tek başına asla izlemez. Ben hangi odadaysam orada olur. Yani işimi halledeceksem de birlikteyiz biz.
Mlkmhrrm yaas511 herkesin kendi fikri bu konu 7 aylık bebeğime bugüne kadar hep kendim baktım eşimin de desteği oldu ama tahmin edersiniz ki babalar bu konuda bizler kadar aktif değil bugüne kadar hiç TV izletmedim eğer oğlum uyanık ise bizde izlemedik o uyuyunca izlersek izledik ama çalıştığım için bu ara ara da bilgisayar ekranına bakıyor mümkün olduğu kadar engel olmaya çalışıyorum onlara bir faydası yok sonuçta oyalamak içinde olsa açılmazsa daha iyi ama bazen bizlerin ferahlamaya ihtiyacı oluyor açana da saygım var insan bazen çok bunalıyor Allah yardımcımız olsun hepimizin
Nvys2320 Halimeuysal Canım ister inan ister inanma 14 aylık hiç izletmedim, izletmemde herkesin kendi evladı kendi kararı.
annesinin_kizi yaas511 evet bende okudum ama canım TV ye kitlenmiyor kukuli şarkısı açık mesela bir yandan bende söylüyorum arada beni izliyor gülüyor bana Yada önüne koyduklarımı alıp yemeye çalışıyor Zaten TV ye daldığın fark ettiğim zaman hemen kapatıyorum Her yemekte açmam zaten 10 yemek yiyor da 3 tanesinde açıyorum
Ipekoz yaas511 yok çoğu anne direkt başlığa bakarak cevaplamış bence o yüzden bu kadar tepki var yorumlarda. Bir de insana sürekli söyleyince deliriyor insan 🙈 daha bugün izlet izlet dediler tam o ara postunuzu gördüm döktüm içimi mesela ama dertleşmek gibi bir şeydi benimki kalp kırmak azarlamak değildi 🙏🏼🌼
Zynq yaas511 Kızım 10 aylık, 6 günlüktü yalnız bakmaya başladığımda, bebeğimiz uyanıkken kesinlikle tv açmıyoruz. Yani yalnız bakan anne tv açar lafına kesinlikle katılmıyorum. Radyo açıyorum sadece hem evde ses olsun hem de müzik ruhun gıdasıdır diye.
Vanilya yaas511 Bu ara çok ciddi huysuzluk var kızımda. Doktoruna yazdım dün. Biz sıfır ekran kuralını beceremiyoruz dedim. Yarım saate yakın tv izliyor her gün dedim. Yarım saati geçmesin dedi.
sarilokumumm yaas511 4 ay 23 günlük bebeğim yemek ve iş yapacağım zaman tv açık oluyor ama bakmıyor sadece hareketli müzik çalarsa bi dönüp bakıp geri kafayı çeviriyor oyuncakları daha çok hoşuna gidiyor bu konuyu bn kuzenime de danıştım okul öncesi öğretmeni ben yanlış mı yapıyorum diye bir şeyden çocuğu mahrum edip bir anda göstermen daha çok bağımlı yapar dedi dozunda müzik vs çok olmamak kaydıyla olabilir dedi bebek şarkıları açıyorum dediğim gibi oğlum bakmıyor zaten ana kucağında ki oyuncaklarıyla ilgileniyor oynuyor beni izliyor arkada müzikler çalıyor
Keremozaninannesi yaas511 bir yaşından sonra açıyorum ben biraz erken sanırım oğlum dokuz aylık mesela TV izlerken bakıyorum o bakıyorsa kapatıyorum izlemesin diye büyük oğlan 2.5 yaşında oda açınca izler acmazsam zorlamaz
Havvabukre Halimeuysal güzel kardeşim ben evlendigimde de televizyon almadım evime o yüzden çocuğum TV bilmiyor gittiğimiz yerde de televizyon olan oda da kapattiriyorum çok şükür anlayışlı insanlar onlarda beni kirmiyor. Başka inanmadigin birşey var mı? Açıklamasını yapayım sana
Halimeuysal Havvabukre ben genel olarak konuştum sizdende açıklama beklemedim siz açıklama gereği duydunuz hatırlatırım .
Havvabukre Halimeuysal İzletmeyenlerin arasında bende olduğum için açıklama gereksinimi duydum ister istemez. İnanmamaniz siz izlettiginiz için sanırım ki izletene de izletmeyene de saygı duyuyorum
Halimeuysal Havvabukre henüz küçük benim kızım izletmiyorum Tamm ikimizin dediğide olsun tatlıya bağlansın konu 😀😘
prensinannesiiii Blablas bende izleyemiyorum ozellkle o uyuduktan sonra bakıyorum bakmasam bir sey kaybetmem zaten ama acarsam izliyor o yuzden TV yasak bızde
zeyn09 yaas511 13 ayligiz günde 10 dk alibaba açiyorum kahvaltidan önce yada sonra önce izliyordu şimdi arkamdan pıt pıt dikkatini çekmiyor hiç heleki çizgi filmlere dönüp bakmaz
Fossey yaas511 bebeğim on aylık. Günde toplam 20 dakika civarı tv izletmiş oluyorum evet. (Yemeğini hazırlıyorum o sırada mesela) Teknoloji çağındayız, heryerde ekran/uyaran mevcut bir şekilde maruz kalınıyor ister istemez. Hiç izletmeyen iyi güzel yapıyor ama saatlerce baktırmadıkça bir sorun yok bence.