Tabii ki sizin bileceğiniz bir konu ama. Ben hamileliğimde evdeyken kendim izlememek için televizyonu kaldırmıştım. Salak salak programlara bakacağıma bebekle ilgili gelişim eğitim kitapları okurum, tarif öğrenirim, kendime vakit ayırırım demiştim. Şimdi çocuğum 2 aylık. O kadar huzurluyum ki ay acaba gözü kaydı mı ekrana derdim yok. Ben de evde tekim ama mutfakta iş yapıyorsam anakucağına koyup onu da getiriyorum. İngilizce çocuk şarkıları açıyorum, dikkatini kaybedince ona yaklaşıp elleri kollarıyla oynuyorum. İşime devam ediyorum. Şu an rahatsın derseniz de ilerleyen aylarda da oyun halısını oyuncaklarını serdim mi orada oynar. Nasıl alıştırırsanız öyle gider ki bunu da böyle yapan çok tanıdığım var