yaas511 1 yaşında bebeğime izletmiyorum. Zaten benim de pek aram yoktur televizyonla. Eşim sadece evde ses olsun diye bile açar mesela. Benim günlerce televizyon açmak aklıma gelmeyebilir. Biraz alışkanlık meselesi sanırım. Bebeğime yalnız bakıyorum, gündüzlerimiz epey yorucu geçiyor. Oyun, yemek, banyo vs derken akşam oluyor. Ben yemek ve temizliği akşamları bebek uyuduktan sonra ve haftasonu eşim bebekle ilgilenirken yapıyorum. Kendime ayıracak pek zamanım kalmıyor ama bebek büyüdükçe rahatlarım diye umuyorum 😊