petekhayriye Ges-25 benimki 2,5 aylık, doktorum uyandikca emzir dedi artık, eğer uyandirirsan uykusunu tam almaz falan dedi bizde ona uyuyoruz ama gece emerken kendi bırakana kadar emziriyorum, 10 dk oldu diye çekip uyutmuyorum hiç
KevserKaan Ges-25 2.ayı dolduran bebeği uyandırmaya veya 2 3 saatte bir beslemene gerek yok o acıkınca uyaniyo zaten ama uyumuyosa da en az 2saat geçmeli. Benim kızım 2ay 8günlük bazen 3 bazen 4saatte bir uyanır mamasını içer geri uyur
Cheddar Ges-25 artık acıktığında uyanıp emebilir. Yaklaşık 4-5saat uyuyabilir o ayda. Ben gece 10 gibi emzirip sonra 4te emzirirdim
qwrt1245 Ges-25 canım çok değişiyor o ilk iki ay çenesi güçsüzdü 15-20 dakika dura dura emiyordu. 2 ayı doldurduktan sonra maksimum 4-5 dakika kalmaya başladı hala da öyle ama kilo alımı çok iyi çişli bezlerimiz de yeterli. Ama her çocuk bir değil kiminin çenesi daha çabuk kuvvetleniyor kiminin ki geç. O yüzden çişli bez sayısı yeterliyse doyuyordur
Petitom Ges-25 canım ben hiç uyandırmadım sıkıntı da yaşamadım doktorum uyandırma demişti dediğim gibi daha 5 günlüktü dediğinde hatta uyuması lazım dinlenmesi için dedi
dertlikerkenez Ges-25 doktorumun gece beslenmeden uyuşabileceği süre için verdiği liste; 2 aylık 4-5 saat 3 aylık 6-7 saat 4 aylık 8-9 saat 5 aylık 10-11 saat 6 aydan sonra doktor onayıyla gece beslenmesi kesilebilir ya da maksimum 1 kez emzirilmelidir. kriter bebeğin açlıktan uyanıp uyanmaması. Uyanıyorsa tabi ki emzirin ancak bu saat sınırları içerisinde uyuyorsa bence rahat bırakın bebeğinizi.