Ges-25 benim bebek de uyuyordu geceleri uyanmıyordu. Uyandığı zaman besliyordum bazen 5-6 saati buluyordu. Doktor aylarda bekleme uyanmasını en geç 3 saatte bir emzir dedi. Ben de dediğine uydum o şekilde devam ettim. Uyanmıyor du , böyle yarı uyanık uyku halli oluyordu emzirmek için aldığımda. Emzirip direk yatırıyordum. Şimdi beş aylık olduk. 3. Ayını bitirdikten sonra gece kendi uyanana kadar bırakıyorum. Yani 1,5 -2 aydır bu şekilde gidiyorum artık. Ama benim bebişim kilosu her tartıldığında Alt sınırın biraz üstünde gidiyordu. Senin bebeğin de sarılık azda olsa yoksa şayet ve kilo alımı iyiyse 4 saate kadar da gidebilir. Her bebek farklıdır. Gelişimine göre takip et canım. Ama biz şekeri artık düşmez sanıyormuşuz ama bu aylarda şekeri düştüğü için acıksa bile uyanamayabiliyormuş.