Tuba_engn
Gls04
lollapalooza
Gizemaktas
ikizlerinannesi2985
Momteach
Elizlistossss
limonlukarpuzzz
Etiketleyemediğim varsa gözden kaçan kusura bakmayın lütfen. Post bir parça amacından sapmış, olabilecek en nazik şekilde durumumuzla ilgilenen cevap veren herkese çok teşekkür ederim.
Durumuyla ilgili tabi ki mutlaka doktora götüreceğim ancak yaşadığımız yer sebebiyle doktora ulaşma imkanımız çok kısıtlı doğu görevindeyiz ve ilçede çocuk doktoru bile 1 tane var. Her neyse sadece öğrenmek istediğim bebeğini büyütmüş 4 ayını geçirmiş annelerin fikriydi. Yani bunu yaşayan var mı herkesin bebeği ortalama ne zaman başını bu şekilde kaldırmaya başladı vesaire.
Bugün aşıya götürdüm 4 aylık aşılarına, hem ebe hem doktor hem de çocuk doktoru baktı. Kucağımda tutarken sordum oğlum başını tutamıyor gibi düşünüyorum tutabiliyor mu diye. Hepsi de gayet iyi tutuyor dedi, sırt üstü yatarken başını göğsüne doğru çekemediğini söyledim muayene ettiler ama kas tonusu iyi salık değil, biraz daha zaman var tutması için. Acele etme dediler. Sanki hepsi birbirinden haberli gibi bunları neredeyse aynı sözcüklerle söylediler. Oradayken bir parça rahatlamıştım, tabi ki yine de oğlumu bir doktora götüreceğim.
Herkese tekrar teşekkür ederim 🌸