Mom042 yaa canım 💕💕 çok teşekkür ederim, inşallah benim oğlum da çok iyi olacak. Gerçekten ne zaman olduğu önemli değil, yeter ki bir sorun olmasın da varsın geç olsun. Kafasını hepten tutamıyor değil ama bir miktar güçsüzlük var gibi seziyorum. Düşünsene 4 aydır yan bile yatmıyor bu çocuk, bandajı yüzünden hep sırt üstü yatırdım. Senin bebeğine de maşallah 🧿 kendileri iyi olsunlar bir sorun olmasın da biz anneler çekelim streslerini😊 annelik zormuş💕