cekoslavakporseleni
cekoslavakporseleni canım belki kalça çıkıklığı probleminden ötürü biraz geç kalmıştır bebiş. Bak sen de diyorsun bandajı sadece akşamları takmaya başladığından beri gündüz egzersizlerine henüz yeni geçebilmişsiniz. Sen niye moralini bozuyorsun ki? Ağlayarak kendine de zarar verirsin, bebişe de yansıtırsın. Her gün egzersizlere devam edin. Daha henüz yeni yeni başlamışsınız zaten. Öyle hemen şak diye yapamaz çocukcağız. Bugün yapmak istemez, yarın biraz yeltenir ama ertesi gün yapar. Sen istikrarlı ol ve bebeğine sabahları tüm egzersizleri ara sıra dinlendirerek yaptır bence. Ve her gün aynı hareketlerinin ne yönde değiştiğini not al. İlerleme oluyorsa eğer bu şekilde devam et. 1 ay geriden gelir ama eninde sonunda yapar. Önemli olan geç yapması değil, o hareketi başarmasıdır. Her bebek bir değil. Benim bebeğim maaşallah daha 2,5 aylıkken yeltenmeye çalışıyordu. Şu an 4,5 aylığız. Kafasını güzel tutuyor ama yorulduğunda bazen arada nadir de olsa başını titretebiliyor. Kalkmasında hiç bir problem yok çok şükür. Ama mekik çeker gibi üst üste yaptırdığımda yorulduğundan dolayı belli zaman sonra bırakıyor. Şimdi seninki de yeni düzeliyor. Ağır geliyordur o hareketler yavruma. Yavaş yavaş ama istikrarlı bir şekilde çalışın. Biz de şimdi dönmelere çalışıyoruz. Oyun matı aldım bebişe. Benimki de sağ tarafa çok güzel yuvarlanıyor. Göbek üstü duruyor. Elini kurtaramıyordu ama her akşam tekrarladım ve 3-4 güne elini kurtarmayı da öğrendi. Şimdi sol tarafa döndürmeye çalışıyorum. Bu egzersizler hayatımızda hep olacak. Onlar çok güçlü ve istekliler. Yavaş yavaş hepsini yapacaklar. Hiiiç canını sıkmaya bile değmez. Ama bak amaaan boşver deyip geçmek de olmaz. Sen tüm bunları yapmana rağmen 2-3 haftanın sonunda hala bir ilerleme kaydolduğunu görmüyorsan eğer mutlaka doktorunla bir konuş olur mu? Hadi bakalım, kendimizi üzmek yok 🌸 çalışmalara tam gaz devaamm 😍