duru2603 ya canım ben sana bişi soracaktım. Senin oğlanın pipisi de şiş gibi mi 😢 dün doktor görsellerde göstermişti normal diye ama. Ben öğlen geri çekmek istedim senin söylediğin gibi, hem çok şiş hemde asla elletmiyo 😭 daha dokunmadan bağıra çağıra ağladı. Sizde de var mı şişlik? Çok korkuyorum canını acıtıyorum diye