Mom095 bizim pipi içine göçükmüş, o yüzden iki ay her alt açmada yap cok önemli dedi yapmaya başladim. Ben de canı yanar mi diye korkuyorum ama yapmak gerek :( doktora sordum canı yaanmaz korkma dedi, kenarlarından bastiriyorsun derisinin içine iter gibi hemen cıkıyor zaten bir kere yapsan alişirsin canım o kadar zor değil. Bu geceyi kolayca atlatsak bi insallah ya nasil sizinkinin durumu? Her alti saatte bir fitil koyacak misiniz? Su an uyuyor bizim ki 4 saattir falan ınsallah yine ağlama krizine girmez 🤲🤲