Mom095 valla benim de içimden geçti öyle demek ama demedim artık, bizimki yolda da yorulduğu icin üst üste geldi diye düşündüm. Evet hep sakin sakin oluyodu bebekler ama ağladı kıyamam o yaşlara ya :( tek kazancım yanındaydık her aninda, ameliyathaneye öylece verip asla çıkamazdim. Bi de hiç krem falan vermemesi kötğ bişey mi acaba burda krem sürenler vardi ? Kantorunu da 5.günden sonra yapacakmişiz krem olsa daha mi hızlı iyileşridi ki?