Mom095 iyi akşamlar. Evet bende çekip gönderdim bir de çişi az dedim çişle sünnetin alakasi yok dedi fotoğraflara bi yorum yapmadi ama olumsuz bişey olsa derdi diye düşündüm. İğne yerlerinde renk değişikliği var sadece şimdilik. Günden güne daha iyi tabi, iki gündür banyo yaptiyorum. Biraz hareketi yaparken rahatsiz oluyor. Evet yarin yağa geceriz ama bize bardak 10 gün falan kalsin demişti, bardağı cıkartcaak misiniz siz