6 ay 25 günlük. İnanılmaz hareketli ve sosyal bir bebek. Bugün iyice emeklemeye başladı. Doğduğundan beri uykuyu hiç sevmedi. Hala o kadar zor uyutuyorum ki :( kıpırdanmaktan, dönüp durmaktan uyuyamıyor bir türlü. Aşırı yorulmuş vaziyetteyim. Hiperaktif olduğundan şüpheleniyorum çünkü gerçekten kucakta bile kıpır kıpır, hiç durmuyor yerinde. Sağlıkla sıhhatle büyüsün bütün bebişler, asla nankörlük etmek istemem ama gerçekten çok zormuş bebek büyütmek. 28 yaşındayım ama 40-50 yıllık bir yorgunluk var üzerimde sanki 😞